2 april 2011

Förbannad!

Va tänkt att Tobias skulle fira min fördelsedag idag, bättre sent än aldrig kanske?
Han frågade ialf igår om vi skulle laga hemmagjord pizza å bio, möjligtvis en pubsväng efteråt, glad som ja vart sa jag givetvis ja!
Pratade nyss med han, och han vill att vi handlar vid halv fem!?
Vilket kommer innebära att vi är hemma efter fem, å ska då börja med pizzorna, som för övrigt ska jäsa strax över en timme, sen gräddas ca. 30 minuter, å att tillägga på det så börjar bion halv nio?
Så hur fan han hade tänkt att hinna det vettefan, jag blev arg och la på, om han nu promt skulle spendera tid med mej idag å fira mej då kan han väl göra det?
Inte tycka att allt blir för tidigt å vilja göra allt i sista sekund?
Känns som att ja då kan vara själv så kan vi skita i det överhuvudtaget..
Blir bara så jävla ledsen, varför stannar ja hos någon som tydligen inte vill lägga ner tid på mej?
Som tycker att det är viktigare att sitta framför datorn?
Varför i helvete, frågade han om han inte ville?
Tänker inte lägga ner mera tid å tankar på någon som beter sej såhär..

Jaja, nu har ja spytt galla över det med!
Ska ialf sminka till min nuna, sen dra iväg å handla,SJÄLV..
Å, ja jag kommer äta Pizza idag, oavsett om det blir själv eller inte! :)
Blir kanske en bilduppdatering på mitt konstverk sedan ;)