17 januari 2011

Vänskap är en planta, som kräver flitig bevattning

Men vissa Vänskaper är lika starka trots att man kanske inte har pratats eller setts på ett tag, Och just såna vänskaper gillar ja..
Speciellt eftersom jag har så himla lätt att dra mej tillbaka, in i min egen lilla värld, och ibland tar det ett tag innan ja kommer ut igen, och orkar med verkligheten...
Kanske knepigt enligt vissa, men det har i princip gått å blitt min överlevnadsinstinkt, och så länge det funkar är ja nöjd :)

Klev på nätter ikväll, och jag hoppas att ja kommer smärtfritt igenom dom :/
Jag hoppas också att ja snart blir inbokad på Hemtjänsten någe, det är ett helt annat arbetssätt än här och att få röra på sej i princip hela tiden var bara skönt :)
Men ja har inte så himla mycket ledigt just denna månad, så det är väl inte så lätt att boka upp mej då :/

Har ialf beställt "pulver" från Herbalife och såfort det kommit ska ja börja, två gånger om dagen ska det drickas.. Så ja börjar med frukost från och med då, och promenader..
Den här gången ska ja klara det, det är inte så att ja är missnöjd med mej själv, men min magen den vill som aldrig gå ner :p haha!
Så, nu hoppas ja att det funkar med det, och att ja sedan fortsätter tänka på vad ja stoppar i mej och vad ja inte stoppar i mej :)
Kommer gå galant, det vet ja!

Nä, lite fika på det här...