17 januari 2011

MorgonSamtal!

Klev upp imorse å ringde å avbokade tiden jag hade, jag orkade helt enkelt inte sitta å prata å spekulera när mina tankar är på annat håll.. Jag vet att ja är i behov av det men just nu så vet ja om att ja inte kan komma till ro och gå igenom det :/
Somnade om till ungefär halv tio, då ringde Zandra <3
Hon tyckte ja skulle komma å leka med henne, Söta barn!
Hade tänkt åka nu, det skrev ja även till min syster..
Men som vanligt så bokar hon in annat, skrullig människa de där :/

Somnade ialf om efter samtalet med lillsessan, men ja kan aldrig sova länge när ja ska jobba nätter, fattar inte vad det är som felar då, men ja kan banne mej inte slappna av verkar det som :/ Så, mest troligt kommer jag att vara mer död än levande hela natten, hoppas att kaffet ger den effekten som den ska ialf :)

Jag saknar T också, vill att han ska finnas vid min sida, lyssna, å bara hålla om mej vissa dagar. Det har han dessvärre inte gjort på en evighet nu, har knappt träffat han, ännu mindre pratat med han, och för mej är det viktigt.. Men jag antar att han inte har tid, att han inte kan ge mera, och då är det ju inte så att jag kräver mycket.. Endast det lilla ja skrev nyss, men det är väl för mycket för han... Synd som fan, vi måste väl gå skilda vägar..
Det gör ont å jag vill bara skrika rakt ut...