12 januari 2011

Trött i Bollen...

Det känns på att vara uppe tidigt på morgonen, jobbigt samtidigt som det är riktigt skönt :)
Har varit vaken sen 5, hunnit med en hälsoundersökning, Intro, hämtat ut paket och lagat lite mat, en till mej å en annan till Robin!
Det dära med Semlorna får bli en annan kväll, är nu så förbannat trött att ögona går i kors..

Förövrigt så kom min telefon idag, en Samsung S5230,inte den nyaste,modernaste..
Jag har aldrig köpt en telefon för att det är den nyaste eller någe sånt, utan jag köper en som faller mej i smaken, sen om den har några år på marknaden var sak samma, bara jag är nöjd :D
Vilket jag i detta fall är än så länge, kommer behålla telefonen jag hade innan denna gång och inte sälja iväg den, kan vara skönt om det nu råks på att vara så att någon telefon i detta hushåll går sönder eller slarvas bort :/

Nä, nu blir det sängen, innan det är alldeles försent :)