12 januari 2011

Klart!

Nu är min Intro färdig på Erikslund, känns halvmysko på ett sätt...
Typ, Jaha, ska jag klara mej helt själv nu!? Samtidigt som jag längtar med en viss nervositet tills ja får mitt första, alldeles egna arbetspass där så ja kan få pröva mej fram till rätt arbetssätt, möjligtvis kommer första tiden att gå lite långsamt, innan man riktigt kommit in, hitta överallt är min stora fasa :/
Men det löser sej nog....
Har träffat mysiga, trevliga människor där, samtidigt som det är vissa som får mej att tappa hakan, helt seriöst...

Håller nu på att koka ägg och potatis, torsk också.. Idag blir det torsk i äggsås, lite senare middag kanske men gött ska det bli :)
Till efterrätt serverar jag en alldeles nygjort å GOD semla, så om någon vill komma å smaska är det bara dyka in :)
Nu skriker spisen på mej, ByeBye!