4 januari 2011

Till vän ska man komma bjuden i medgång och objuden i motgång

Å, sån himlans tur har ja att jag kan säga att det stämmer!
Jag vet att mina Fina vänner alltid finns vid min sida oavsett vad eller när, det värmer så sjukt mycket :)
Har jobbat idag, sen hem å värmde Pizza till middag, stackars Robin :P haha
Mös med Joanna å Lowa en stund, eller ja Lowa spelade spel på datan å jag å Joanna möblerade om litegranna igen :)
men det vart fan bra, så nu sitter ja här å unnar mej faktiskt ett glas vin och ska snart krama kudden, den enda man fan har att krama nuförtiden :) Men ja klagar inte, kudden är mej ialf trogen :p Imorn blir det jobb igen, sen spenderas nog kvällen i Orrviken hos två Fina, torsda åler vi till Månsa å lämnar min Fina bil :(

Vart lite av varje nu, men det bju ja på! Godnatt..