15 december 2010

Sjuk!

Fortfarande förkyld, hatar att mina jädra förkylningar sitter i i en evighet :p
Önskar ja kunde haft den över en helg och sen var ja frisk :)

Va på stan med Joanna och Lowa igår, hittade kläder som ja tänkt använda på Lördagens Julfest, Mest troligt Julafton också :) Fint serru!
Efteråt for ja hem till Månsa en sväng, käkade mat och surrade, somnade sedan på soffan och vaknar strax innan 21, fick panik eftersom ja var tvungen på affärn innan den stängde, så ja for :)
Hann de ja skulle göra ialf, sen hem och bara va.
Somnade alldeles försent, men det kvittar för min del eftersom ja har natten och morgonnattens arbete kvar, sen kan vi börja ändra om dygnsrytm igen :)
Sov till strax innan tre, och har givet glömt bort Personalmötet, vad är det med mej?
Jag brukar aldrig glömma såna saker, men nu gjorde ja det :s
Jaja, fick mej en bit smörgåstårta när ja kom på jobbet ialf, så jag är nöjd :)

Det är svårt att vara klok i en viss situation, huvve säger en sak, och hjärtat en annan, och jag har hittills bara lyssnat till mitt hjärta.
Nu, börjar ja förstå å inse mera, knepig magkänsla...
Jag vill, men det går bara om två vill!