12 november 2010

Ännu en Dag!

Så börjar denna dag lida mot sitt slut, eller ja är väl ett bra tag kvar, men är man lika jävla trött som jag är så gissar jag att det inte kommer dröja många timmar innan jag bäddat ner mej!
Igår käkade jag å T, thaimat första gången för min del, har varit en aning skeptiskt inställd till det för ja har fått för mej att det är någe ja inte gillar..
Vilket misstag, fan det var det godaste som jag någonsin ätit :D
Vi somnade ganska tidigt också, men ändå var ja jävligt trött imorse då Cimona med barn hämtade upp mej... :p
Har spenderat halva dagen med dom, köpte mej även en ny Bh(välbehövt)
Så jävla skön att det knappt känns som man har en på sej :)
Dock är the tutt´s nå djävulskt större än vanligt, och ond nå så in i helvete...
Brukar alltid få ont då ja har ägglossningen, vilket ja givet hade denna gång också, men det är snart två veckor sen ja hade den så nu fortsätter det uppenbarligen att fortsätta göra ont :(
Fryser gör ja också, kanske börjar bli sjuk?!

Tänkte lägga upp lite bilder på den senaste tavlan ja gjorde, gööörfin vart den, å nu har ja lånat ut mönstret till en jobbarkompis, hon ville också låna trådarna som var kvar för att kunna köpa exakta färgerna, men vart har ja gjort av dom?!?!
Fan, ja tror ja börjar bli en aning senil, lägger saker där ja absolut inte brukar ha dom i vanliga fall och sen glömmer ja bort vart ja lagt dom...
Inte så jävla lyckat!