19 september 2010

Samvete!

Jag gillar inte folk som ger en dåligt samvete, ändå har jag en som står mej nära som ganska ofta ger mej sjukt dåligt samvete, kanske inte alltid med flit, men det är jobbigt ialf!
Senast nu ikväll..
Gnäll om att det aldrig blir någon egentid, saken är den att personen i fråga har hur mycket egentid som helst men jag kan inte göra någe åt att personen i fråga sover bort den tiden?
Hur man väljer att använda sin egentid är upp till var å en...
Jaja, nog om tråkigheter :)

Har varit till syster en snabbis idag å intagit tårta, hela 19 år fyllde hon!
Sen hem å jag hade högläsning för Tobias om Vänsterpartiet medans han lagade mat, jämställt var det ;) haha!
Hann med en kopp kaffe innan de var dags att bege sej på jobbet, så nu sitter jag här i min ensamhet, den enda som man kan prata med sover :p
Tänkte faktiskt dricka lite cola å äta cheeseballs nu :D