14 september 2010

Klant!


Haft en ledig helg, har faktiskt inte gjort så mycket mera än att varit hemma å tvättat, kokat saft och bakat muffins.. :)
Var till Anders å Lisa en kväll å käkade lite mat å umgicks, det var riktigt trevligt..
Kanske sista gången vi träffade dom innan dom är föräldrar!

Nudå? Första natten påbörjad och jag är redan rastlös, kan ju som inte göra alltför mycket här, och jag vet inte vad jag ska hitta på, har ingen ro i kroppen :D
Skönt som fan att det är två veckor med bara nätter nu, jag tror jag kommer gilla det här schemat ;)
Imorn ska vi på Föräldramöte, känner mej inte motiverad, men det ska väl gå bra!?
Resten av veckan känns fullsmackad redan, ganska skönt på ett sätt :)
Försöka bli fri förkylningen tänkte jag också göra, vill ju hälsa på Conny å Carro å deras lilla Tor.. Han är fan strax över en månad nu å jag har inte hunnit dit, eller hunnit å hunnit, den här förkylningen har satt stopp... Hade ingen lust alls att smitta en liten söt krabat :/
Ska ialf få tjusa med Cimona´s fina tjejer på onsda, det ser ja framemot.. :)

Nä, men vafan nu ska ja hitta på någe att göra, först en kopp kaffe :D