15 september 2010

FöräldraMöte!


Idag eller rättare sagt ikväll har vi varit på Föräldramöte för Robin, först en massa information från skolledningen sedan en träff med Handledaren och alla andra föräldrar, vissa vart jag en aning brydd på :p
Men vi sänkte ialf medelåldern med minst 20 år, haha!
Skolresa vad va vi pratade om, och nu först börja ja tänka, Robin kommer ju in sista året och dom har redan "sålt" och tjänat en viss summa pengar, dock har inte alla och definitivt inte Robin betalat in någon slags terminsavgift..
Men ialf dit jag vill komma är, kommer någon förälder sätta sej emot att han ska få följa med? Alla i klassen verkar vilja att han ska med ialf och räknar med att han ska det, men sen då? Det är ju en massa vuxna som fortfarande kan ställa till det?
Jaja, det må ju vara hänt isåfall :p
Tror det kommer ordna sej i vilket fall som helst!

Nu jobbar jag, Igen... Kändes som det kommer bli en lång natt, vart väckt alldeles för tidigt idag, och kunde som inte riktigt somna om heller, sen imorn bitti ska vi ju raka vägen till Cimona å ha tjejerna, ska bli roligt å se hur den dagen kommer bli :) Haha, humöret på minus kan jag tippa ;)
Men, ja får se det positivt... Tidig kväll å upp tidigt på Tordan igen :D

Jag har egentligen världens bästa Pojkvän.. Visst att han är arbetslös och inte kan bidra med så mycket, men nu verkar det som att det kommer vända på det också..
Han har gjort jävligt mycket dumt som har sårad mej, sjukt mycket.. Men!
Ta imorn tex, jag har tagit på mej å vara barnvakt å när ja då frågar T, om han kan följa med å hjälpa till eftersom ja har jobbat hela natten så svarar han: Självklart!
Hur självklart hade det varit för andra? Vissa ska ja inte säga någe om, men dom flesta hade nog inte tänkt så?!
Å, sen finns han alltid där när jag behöver stöd, eller en axel att gråta emot, givetvis finns han å förgyller varje dag för mej :)

Oj, nu vart det ett långt inlägg om egentligen, Ingenting :) Men så kan de bli ibland!
Ska koka lite kaffe, ta en rök å vända Damen! Sov Sött!