15 maj 2011

Livet Leker!

Livet leker å jag hinner knappt med :p
Är sjukskriven halvtid igen, och nu funkar benet någorlunda efter en arbetsdag till skillnad från förr, dock så är det mera svällt och gör ont på ett konstigt sätt :/
Men ska få komma på magnetröntgen den 24:e, perfekt!

Det händer så mycket runtomkring mej igen, så mycket känslor som flöder om vartannat, vet inte riktigt vilken väg ja ska gå eller vilken känsla ja ska följa!?
Haha, men ja gillart!
Så bra som ja mår psykiskt nu vill ja göra hela mitt liv, absolut hela tiden, vill inte ha någon mera svacka!
Bara må bra, njuta av livet till fullo, göra mina egna val, när ja vill å hur ja vill.
Inte ha någon som poängterar att vissa saker är dåliga, som inte gillar dom beslut jag väljer att ta, som inte respekterar mej!

Åå, jag älskar mitt liv, mina vänner å min familj!