18 mars 2011

Orken..

Har inte skrivit någe på en all evighet känns det som...
Allt rullar på som vanligt, trivs superbra på nya jobbet :)
Å, hemma är det en massa måsten som jag inte hinner ikapp, hittar som inte orken längre att hålla ordningen som jag haft förr, trots att jag varje dag intalar mej själv att just den dagen kan ja det.
När dagen väl kommer ligger jag hellre i sängen tills ja MÅSTE kliva upp, eller så hittar ja på en massa annat att göra ist :p Menmen, tids nog hittar ja säkert motivationen igen!

Idag är det prick en vecka kvar tills ja ska få åka till Madde, som jag längtat, å dagen efter blir det Finfina bröllopet, träffar två av mina favoriter på en å samma helg, kan inte bli bättre :)
Kommer bli en helt underbar helg!

Funderar starkt på att gå å lägga mej redan, så kanske ja orkar upp imorn i tid å hinna fli undan lite innan jobbet?! Haha, önsketänkande men ialf!
På återseende!