2 mars 2011

Glädje/Sorg!

Det var med delade känslor som jag lämnade jobbet imorse, tankarna hann komma ikapp på vägen hem, och jag insåg väl då först att nu är det inte längre mitt jobb..
Men det känns fortfarande alldeles för overkligt, så jag måste nog börja ordentligt på det nya stället innan ja kan verkligen förstå det :)
Jobbar på Erikslund imorn, sista passet som jag vet ialf..
Sen fredag morgon bär det iväg till Marielund, kommer bli bra..
Det tar väl sin egna lilla tid innan man kommer in i alla rutiner å innan man känner alla människor som nu jobbar där, är ju faktiskt en hel del, men jag tror det kommer bli bra..
Känns så jävla skönt att jag äntligen tog steget ut :)

Nu har ja gjort nog för idag, hållt igång sen ja klev upp vid tre så jag inte skulle somna om, men nu har ja bestämt mej för att bege mej till sängs, kommer sova som en Ängel inatt!