31 mars 2011

Funderingar!

Varför kan livet inte bara få vara enkelt?
Varför måste alla måsten, alla frågeställningar komma?
Jag vet varken ut eller in, hur ja ska göra med varken de ena eller andra!
Blir alldeles snurrig, så jag tror ja tänker poppa musik i mina öron hela kvällen, nonchalera allt å alla som hör av sej å bara gå omkring å hitta en lösning, på allt!

På jobbet har det ialf kommit upp semesterlistor, jag hamnade i period ett, men har bytt till mej så jag kan ta ut i period två ist, känns smidigast så eftersom ja ska ta ut semester i samband med min Bror´s bröllop!
Men har inte riktigt bestämt mej ännu hur ja ska ta ut veckorna, om det blir 30,31,32 el 29,30,31?
Fan i sommar får ja betald semester, känns hur lyxigt som helst :D Inget ja har varit van med dom senaste åren, så nu tänkte ja passa på att njuta i fulla drag!
Trivs riktigt bra på jobbet, ingen dag är den andra lik, och vare sej det är fullt upp hela tiden eller inte så flyter allt på som det ska, sen att ja inte har orkat brytt mej om att lära mej vissa saker, det sket ja i :)
Tänkte sätta mej in i det mera efter delningen ist..
På slutet har våra scheman sett BRA nog mycket bättre ut än innan, om det är en slump eller inte, tåls ju att diskutera ;)

Nä, ska ta tag i diskningen nu!