21 januari 2011

Huvudvärk!

Huvudvärk från helvete, och den vägrar ge med sej...
Har hinkad i mej vatten, kaffe, men inget hjälper :/
Vet varför jag har ont, men jag tänker inte ge med mej, inte alls!

Ska snart bege mej in i duschen, sen åka å hämta ut min gardiner, å vidare till T..
Där ska ja få mej en kopp kaffe, medans dom äter, antar ja :) haha!
Sen ska vi ta en promenad...
Känns bra!

Inatt blir det jobb, känns bra, att veta vad man har framför sej, haha!
Tror jag ska brodera hejle natta, så kanske ja blir klar med sista tavlan till köket!?
Sen ska ja börja med den stora, kan den heta Grindslanten?
Den ger mej minnen om dom bra stunderna i barndomen, så den vill ja verkligen ha, och just att ha gjort den själv gör det hela ännu bättre!
Måste förövrigt fösöka göra ren tavlan jag har från mamma, det enda ja har kvar..
Så ja får in den i en ram, och har den bevarad och kvar resten av mitt liv..
Fattar inte varför ja inte tagit tag i det, men nu är det nog dags, så om någon har tips på hur ja ska göra för att få ren den kan ni ju hojta till ;)