19 januari 2011

Bråk!

Har funderat lite om Bråk, i allmänhet..
Eller mera om "påhopp" ..
Skriver eller säger ja en sak som jag tycker, och folk runtomkring mej reagerar på det, så får dom mer än gärna säga det till mej, men sen lägga ner det, det är just det att folk i allmänhet har så svårt att lägga ner saker som dom inte har med att göra...
Jag bryr mej inte om någon reagerar på vad jag säger, eller gör, eftersom vi alla tycker å tänker olika, bra nog :)
Men istället för att sluta "älta" efter att dom har fått sagt sin mening så ska dom fortsätta att tjafsa, till vilken nytta egentligen?
Jag har fortfarande lika stor rätt att säga exakt som jag vill, och andra har lika stor rätt att säga sin mening, men sen måste respekten för varandra komma in..
För oavsett som man inte gillar det som sägs eller inte personen alls, så har vi alla samma rätt till en egen åsikt.. Passar det inte så sluta läs, sluta lyssna!

Gaaah!