9 december 2010

Motgångar får vissa människor att bryta samman, andra att överträffa sig själva.

Ungefär så känner ja, har råkat ut för båda två också :p
Idag har ja varit till Majsan och klippt till håret en aning, men bara pyttelite eftersom ja vill ha full längd igen :) Fick mej en julklapp också, en hårinpackning som luktar choklad, Lövely... Gulle hon :)
Sen for ja iväg å besikta bilen, ombesiktning...
Inge större fel som min kära FosterPappa sa... Fäste till framvagn på vänster sida är rostskadad...
Och det va tydligen bara att rostbehandla och svetsa dit nytt :) Skönt, och superglad att ja har min fina Fosterpappa, som jämnt och ständigt kan och vill hjälpa till med bilen oavsett vad det är :)
Är aldrig några problem..
Kan ju även passa på att tacka min snälla farbror som tog och bytte ut mina helt utslitna bromsar :)

Efter besiktningen hade ja en tid hos min psykolog...
Det är verkligen sjukt jobbigt att gå dit, men samtidigt så jävla skönt att få prata med någon utomstående som lyssnar, hjälper en att komma till insikt om varför man gör på vissa sätt...
Och som vanligt efteråt måste ja omge mej med folk som är glada å helt underbara, så därför styr ja kosan till finaste Joanna å Lowa, dom ska få göra min kväll, Igen :)
Min kära Pojkvän han hade tydligen fått för sej att han skulle ha en killkväll(!?)
Och visst det kanske man inte ska säga någe om, men dom som vet hur det är fattar varför ja blir upprörd... Har börjat lessna till ganska så för mycket, återstå vad som snart finns kvar av det som en gång var kärlek och lycka...
Idag kan ja inte med ord säga vad det är, svårt eftersom mitt hjärta verkligen tillhör han!