22 november 2010

Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.

Vill ni veta hur min underbara dag sett ut? :)

Började dagen med att sova alldeles för länge för att inte behöva stressa ihjäl mej för att hinna på jobbet, men ja hann!
Jobbade till halv fem, gick då med lätta steg till bilen som stod å väntade på mej :)
Drog vidare till T, för en snabbkopp kaffe, göttans!
Hem å fixade lite mat..
Pratade i telefon, planerade möten, och bytte lite arbetspass :p
Varit ut på en kort promenad till affären...

Nu då?
Tänkte ja kasta in mej i en lång, het dusch, sen diska undan, å sen slå ner mitt feta arsle i soffan för lite stickning :)
Efter det blir det Godnatt!
Har förövrigt haft en bra dag, har knappt tänkt någe alls, känns som jag har vant mej vid tanken, eller tankarn, eller känslorna, eller jag vet inte riktigt vad jag har vant mej vid?
Kanske bara så enkelt som att ja har vant mej vid att må såhära?
Bra reflektion...
Det kommer komma både bättre och sämre dagar, men nu äntligen har jag styrkan att ta mej igenom det!