31 oktober 2010

Xtra Timme!

Hade mer än gärna sluppit jobba denna natt, redan sjukt trött å klockan slog precis om så jag får en hel timme extra :p Usch!
Har varit till Svärfar och intagit middag tillsammans med Svärmor å Hjärtat!
Trevligt, fick lite qualitytime med Tobias innan ja for på jobbet :)

Nu försöker ja bara vänja mej vid tanken att ja inte tänker visa några känslor, men det är lite halvknepigt, givetvis vill jag ibland visa å säga till han ja älskar att ja just gör det, eller om ja saknar han..
Men ibland händer det saker som gör att man lägger det lite på is, just för att, ja, kanske visa att man inte tar det å att sakerna som sägs faktiskt sårar, riktigt jävla mycket...
Men men, nu får han börja visa... Before it´s tooo late :)
Jag har förövrigt fått för mej att jag är klar med alla julklappar, det är jag definitivt inte, haha, har köpt två hittills, vilket innebär att jag har en hel del kvar, det som är skönt är att jag redan vet på ett ungefär vad ja ska köpa till folket,
sen till Svärmor å Svärfar har vi nog kommit på också, så då var det problemet ur världen :) Känns riktigt skönt att veta vad man ska köpa så man slipper fundera och bara kan fixa det ist :)

Nä, nu ska ja hitta på någe å göra så ja håller ögona öppna :)