27 oktober 2010

Evigheters Evighet!

Sen jag plitade ner några rader här :)
Händer inte alltför mycket, eller det kanske är så att det gör det å jag har för fullt upp så ja inte hinner blogga av mej? :)
Allt rullar på i vanlig takt hemma, haft Favoriten hemma hela helgen med en massa mys, lika tomt varje gång han far, men skönt också!
Och på Lördag åker Robin till Tierp återkommer inte förrän på Onsdag, hoppas han får det bra å att allt går bra..
Har suttit hela jävla natten å försökt beställa biljetterna åt han men inte att det går, sidan hänger sej och det går inte ringa det förbannade numret som är till Sj, detta trots att det står att man kan ringa dom dygnet runt..
Screw you, jag kommer vara elak när ja väl får tag i dom, haha!
Ska passa på att kuta på bio och ett restaurangbesök med min Älskling en av dom två kvällar jag har ledigt utan "barn" hemma, sen avslutar vi kvällen med ost å kex, massa mys igen med andra ord, och sånt gillas! :)

Har ialf broderat färdigt Tavlan som vi ska ge bort till en liten Prins och Damn vad jävla snygg den blev, tänkte nog göra en exakt likadan till Faster´s lilla Alfons.
Bilder kommer när jag hunnit med att överlämna presenten...

Har nu snart gjort två nätter, bara fem kvar innan ja blir lite, lite ledig..
Ska trotsa min trötthet nu å hålla mej vaken med hjälp av en massa kaffe och Tvillingmys å stadsvandring med Cimona!
Va gör man inte när man jobbar som man gör? Då tar man alla tillfällen i akt att umgås med nära å kära :)

Nu ska ja fli undan mej själv och fixa kaffe till morgonpersonalen :)