29 oktober 2010

Bad Day!

Jag hatar dagar då man försover sej..
Idag var en sån dag, hade ställt klockan, men tyckte tydligen att ja skulle sova mera!
Vaknade som tur va 11.40 , skulle va på Sundet 12, lite smått panik å tio minuter på mej att göra mej klar så såg jag mer död än levande ut!
Well, well, det fick duga :p
For iväg å käkade lunchen, sen vidare för att sitta å lyssna på information i tre timmar, seriöst så höll ja på att somna vid ett flertal tillfällen :)

Hem en snabb sväng innan Linda hämtade upp mej å vi for på Willys å handlade, hem igen fixade mat, for iväg en kort sväng igen å sen har ja suttit framför tvn å druckit kaffe ihopp om att min huvudvärk skulle släppa, men icke!
Så nu har jag gett upp det, för att ist lägga mej å kolla några avsnitt av Weeds å sova :) Mycket bättre idag kändes det som..

Är förbannad på Tobias också... Hur jävla svårt ska det vara att svara i telefon, speciellt efter helgen då han hivar ur sej det mest otänkbara till mej, men jag förtjänar tydligen rediga käftsmällar av han, Or Not!
Jaja, jag ska ialf ha pengar av han, men inte verkar han ha någe intresse av att sätta in dom heller?!
Jag har säkert överflöd så visst behåll dom du!!!

Nä, nu ska ja sova bort min irritation å hoppas på att jag övertalat Broder att hälsa på ihelgen, sen hoppas ja att Joanna kommer å dricker kaffe med mej imorn :)