17 september 2010

Trötter!



Onsdagen efter jobbet for vi ju till Cimona å var barnvakt, jag sov medans tjejerna sov, var så sjukt trött när vi tre vaknat igen, men efter lite mys å en kopp kaffe var jag pigg igen :)
Tjejerna fick ny blöja å så lekte vi litegranna, Clara fick gå omkring med "lära-gå-vagnen" så himla söt hon är!Cajsa är minst lika söt hon också!
En liten liten plutt som går omkring, dom är ju så otroligt söta :D
Sen fick dom sej lite att äta, å jag hann diska undan åt Cimona medans Tobias fick leka med tjejerna, kan va skönt för henne att slippa disken också!
Jag for sedan å hämta Casper på dagis, stora killen!
Sen klädde vi på oss å gick ut, Casper skulle cykla :)
Efter det kom Cimona hem å då drog vi oss hemåt, jag somnade två timmar på soffan, sen efter lite matintag kom jag igång igen, fick ordning inne i tvrummet :)

Igår hade vi möte med Robins handläggare, gick väl bra de med!
Dock vaknade jag en aning senare än vad ja hade tänkt, tjugo minuter på mej innan dom skulle komma, Gaaah!
Vart en "raggardusch" , intagning av nässpray och kaffe...
Dom tyckte jag såg sliten ut(?!)
Konstigt tänkte ja, först förkyld sen nyvaken, haha!
Efter dom hade farit fick Robin sej lite lunch, sen tillbaka till skolan!
Jag tog mej en dusch å hämtade upp lillsyster, Lisa...
Vi for handlade handdukar å underlakan å kalsonger till Robin,
och jag hittade några blockljus å ett ljusfat som fick följa med hem också :)

Idag då? Ska bege mej mot duschen å sen laga lite mat...