2 september 2010

Näthandla!

Har suttit å handlat lite, ja mat, känner mej inte alls pigg på att behöva fara iväg å handla imorn, vill bara vara hemma den enda dag ja är ledig den här veckan, så då fick det bli så :)
Spännande å se om ja gillar det eller inte, om jag gör det så kommer det inte vara sista gången som ja gör det ialf, kanske blir till en ständig vana ist :)
Imorn kommer även soffan från Ikea, som jag längtat, och takskenerna jag ska ha har jag varit tvungen att beställa från Clas Ohlson nu, så dom ska ringa såfort dom kommit, hoppas det inte tar en evighet bara!
Tror jag tänker ta den ena för att skärma av litegranna(då ja vill) mellan skrivbordet å soffdelen... Kommer nog bli bra de :)

Jobbar hela helgen igen, synd eftersom det verkar hända lite saker den här helgen..
Freda ska det tydligen vara fest för Jocke som idag fyller 30, hade varit roligt att vara iväg på men orka om ja ska upp åtta på lördag morgon?! Icke, får nog bli så att Tobias åker dit själv ist... Lördag ska Tobias ha en spelning på Tingshuset, hade varit roligt att se i verkligheten också, men ja tror inte det blir denna gång, hade ingen lust att "hänga" på ett ställe där medelåldern säkerligen är 15, det stadiumet har ja ialf kommit ifrån :) haha!

Nu tänkte ja tvätta bort sminket å bege mej mot sängen, ska upp å få iväg en trött 16åring på skolan imorn, sen ta emot soffan,möblera om, ta emot maten, umgås med Lowa, kommer bli en fulldag..
Cimona undra om ja ville ha tjejerna en stund imorn, å det ville ja, DOCK fick ja inte eftersom hon hörde att ja fortfarande är förkyld, så det är väl inte världens smartaste idé å smitta dom små också :/
Men det hade varit roligt, kommer komma flera gånger som tur är :)
Jao, min förkylning.. Undrar när ja ska bli frisk den? Har varit förkyld i två veckor nu å det är fan inte roligt längre, önskar ja kunde få andas normalt ur både näsa å mun :/ Nä, nu längtar ja till sängen, så godnatt!