20 september 2010

4 År TIll!

Jao, det vart 4år till för Moderaterna, Grattis, ska man väl säga?!
Nog för att jag inte ville ha dom där, att ja ville ha ett Rött Sverige, men jag har gjort vad jag har kunnat göra, nämligen Rösta, någe mera kan man inte göra...
Acceptera läget, kanske inte gilla det, menmen!
Tänker inte "tjata" om hur trist det är att Moderaterna vann, utan nu är det Vi Svenskar som har röstat och kommit fram till detta, alla får vi tycka å vilja vad vi vill, och större delen av Sverige vill ha Moderaterna, så ja hoppas att dom lyckas göra Sverige till någe bättre :)

Har umgåtts lite med min fina vän Jeanette ikväll, va å handla lite å surrade en massa :)
Har också hunnit städa hemma, så jävla skönt att komma hem imorn å det är rent å fint, hoppas inte "inneboenden" har fått för sej att skita ner, brukar oftast vara så..
Jag vet inte hur det kommer bli, jag vet inte om det funkar å pröva såhär?
Men ja vet att ja INTE kan längre, jag kan inte leva med någon som gör såhär!
Allt finns kvar, och ja vill att det ska funka, men det krävs 2, inte 1...

Ja, nu ska ja fortsätta mitt nattjobb å det ska broderas :D