3 juli 2010

BabySitter!

Dagen började alldeles för tidigt, eller ja inte enligt klockan men enligt min kropp, fan va trött ja var :/ Och inte blev det bättre av att sitta å invänta Donnorna som skulle åka hem heller :) Men de va lätt värt väntan..
Har busat med Zandra mest hela dagen å gosat med Jennfier :) Kärlek!
Hunnit förbi Perran å inspekterat hur han bor å druckit kaffe, samt kikat på Michelle å Max som hade vattenkrig, haha!
Just nu är ja barnvakt åt dom små å ja håller på att tvätta upp all min smuts tvätt ja hade med hemifrån, dom två sover som nå änglar :)
Jennifer lär väl snart vakna å vilja ha lite Food, då kan ja snusa Bääääs ;)

Jag har ialf konstaterat att ja har världens underbaraste pojkvän, han kom med en bukett rosor, verkligen på den dagen ja behövde dom...
Allt vände då, på någe vis lyckades ja hitta igen livsglädjen :)
Och för att inte tala om mina vänner, ni är dom bästa!

Verkar som ja lyckats få till det så att mina småbröder får komma upp å hälsa på oss i sommar, fan va roligt, har säkert inte träffats 6-7 år, ja va alltså typ, 17, 18..
Robin va 9,8 han är idag 15.. Sonny va 8,7 idag är han 14..
Båda två har hunnit blitt tonåringar... Shit va tiden går :/

Nä, nu ska ja byta maskin å koka kaffe, ska orka köra hem inatt :D