21 april 2010

Weard!

Just förtillfället skiftar ja mellan att hoppas å inte hoppas!
Mysko det dära, att ja inte riktigt kan bestämma hur ja själv vill?

Jobbar inatt och det går huuur bra som helst, förutom med andningen, har glömt all medicin hemma så då sätter det sej nog lite i huvve också! Ganska jobbigt att andas emellanåt..

Idag har ja inte gjort alltför mycket ialf, var iväg å tankade å handlade lite.
Sen har ja mest bara suttit hemma å degat i soffan med Den Bäste!
Och det är ju alltid lika mysigt..
Längtar tills ja får åka hem om ett par timmar å lägga mej å somna intill han!
Han lyckas jämnt att få mej på bra humör om dagen börjar dåligt, säger dom mest finaste sakerna som gör mej Lycklig :) Älskar min Tobias!

Jag å Syster med barn funderar på att åka ner till Tierp över ett dygn å hälsa på småbröderna, skulle vara grymt roligt ialf :)
Men det känns som de ska lugna ner sej med lite jobb för min del innan ialf, har ingen lust att dra iväg just, just nu.. Känns som ja inte gör någe annat än att jobbar, så dom få stunderna ja är ledig spenderas just förtillfället tillsammans med Älsklingen, känns som det behövs :)
Så, alla mina vänner som inte ser mej så mycket nu... Jag har inte glömt er :)
Jag har bara en jävla massa jobb å är lite nykär ;)